Компанія WinforstPro Ukraine була створена 2012 року, і є дочірньою компанією «Латчбахер Україна». Основне завдання WinforstPro Ukraine полягає в розробці, впровадженні та сервісному обслуговуванні програмних рішень для збирання даних і оптимізації виробничих процесів заготівлі круглого лісу на верхніх складах, переміщення круглого лісу між складами, реалізації всіх видів заготовленої деревини як із верхніх, так і з нижніх складів лісогосподарських підприємств.

Спеціалісти компанії WinforstPro Ukraine розробили й успішно впровадили систему ЕОД в Україні. Це стало можливим при повній підтримці та співпраці компаній «Латчбахер Украина», Latschbacher AG, Timber&Equipment GmbH, які профінансували не тільки розробку програмного забезпечення для українських лісгоспів, а й закупівлю апаратної частини центрального рівня системи. На сьогоднішній день компанія «Латчбахер Україна» на базі WinforstPro Ukraine здійснює повний комплекс робіт із розробки й впровадження інноваційних рішень, які отримали високу оцінку в профільних міністерствах і є частиною економічних реформ України.

На сьогоднішній день спеціалісти технічної служби компанії WinforstPro Ukraine забезпечують оперативний зв'язок і безперебійне обслуговування системи «Електронного обліку деревини», яка включає в себе:

  • 2000 КПК з індивідуальними налаштуваннями з урахуванням лісгоспів, що обслуговуються;
  • близько 240 лісгоспів (з урахуванням персональних комп'ютерних бухгалтерів, менеджерів та ін. співробітників).

Компанія WinforstPro Ukraine здійснює технічну підтримку своїх об'єктів у режимі «он-лайн», що дозволяє:

  • здійснювати технічну підтримку в режимі «нон-стоп»;
  • приймати дзвінки від лісників безпосередньо з лісосіки;
  • виправляти помилки в режимі «он-лайн» по телефону;
  • забезпечувати моніторинг документообігу по всій системі;
  • забезпечити зберігання та сумісність під час обміну даним з системою 1С;
  • забезпечувати контроль діапазону бирок від заводу-виробника до складу кожного лісгоспу;
  • вирішувати питання з номерами, що повторюються та розробляти рішення протидії таким випадкам;
  • відслідковувати підроблені бирки;
  • обслуговувати центральний рівень системи (центральний сервер), при чому як його апаратну частину, так і ПЗ;
  • забезпечувати сервісне обслуговування й ремонт КПК та принтерів, при цьому на час ремонту лісгоспу надається тимчасовий КПК або принтер, що дозволяє продовжити всі роботи в звичайному режимі;
  • забезпечити пост гарантійне обслуговування і підтримку системи в належному робочому стані, а також необхідний ремонт КПК і принтерів.