ПОЛОЖЕННЯ

про Гарантійне обслуговування обладнання

 

ТЕРМІНИ ЩО ВЖИВАЮТЬСЯ

Компанія - компанія-постачальник ТОВ «ЛАТЧБАХЕР УКРАЇНА»:

Обладнання - продукція торгових марок HANDHELD (кишенькові персональні комп’ютери Nautiz) та DATAMAX-O’NEIL (термопринтери Apex), що реалізується Компанією.

Мобільне ПЗ - Програмне забезпечення для електронного обліку деревини «Winforst Pro Mobile Ukraine» для кишенькових персональних комп’ютерів «Nautiz ХЗ»

Гарантійне обслуговування - зобов'язання Компанії по безкоштовному виконанню робіт по технічному обслуговуванню Обладнання, а також усуненню виявлених недоліків.

Гарантійний термін - строк протягом якого надається Гарантійне обслуговування, який вказується у гарантійному талоні або в оригінальних документах на покупку Обладнання. Покупець - покупець Обладнання.

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Компанія надає обмежену гарантію для Обладнання, та зобов’язується здійснювати його Гарантійне обслуговування протягом Гарантійного Терміну.

Посібники користувача для кишенькового персонального комп’ютера Nautiz та термопринтера Apex доступні для завантаження з «Особистого кабінету Покупця» на веб сторінці http://latschbacher.com.ua або за посиланням http://latschbacher.com.ua/uk/instructions.

Мобільне ПЗ розповсюджується шляхом завантаження програмного забезпечення в електронному вигляді за посиланням mob.wfpro.com.ua.

Обладнання приймається на гарантійне обслуговування у сервісному центрі за адресою: м. Київ , вул. Новозабарська, 2/6, офіс 233.

Телефон гарячої лінії консультацій клієнтів: 044 500 55 90 або 067-560-5-111.

Доставка виробу на гарантійний ремонт та з ремонту здійснюється за рахунок Покупця.

УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО І СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Цей документ складений з врахуванням діючого законодавства України і не порушує прав споживачів.

Цей документ доповнює умови гарантії, викладені у договорах, що укладаються при купівлі Обладнання. При виникненні питань з приводу Гарантійного обслуговування обидва документи мають силу.

Гарантійне обслуговування Обладнання передбачає його безкоштовний ремонт протягом Гарантійного терміну або заміну на аналогічні у випадку неможливості ремонту.

Компанія зобов'язується здійснювати Гарантійне обслуговування Обладнання, проданого Покупцю, несправність яких відбулась з вини виробника.

Компанія гарантує сумісність Програмного забезпечення з програмним забезпеченням Покупця.

ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН

Гарантійний термін на Обладнання вказуються в договорах відповідного Обладнання, але не може становити менше 24 місяців. При домовленості з виробником гарантійні умови можуть бути змінені.

Винятки :

Гарантійний термін для знімних зарядних акумуляторів - 6 місяців з дати початку використання.

СИСТЕМНА ГАРАНТІЯ

Протягом Гарантійного терміну дефектні деталі відповідного Обладнання підлягають або ремонту, або заміні на розсуд Компанії, за винятком випадків, зазначених у розділі «Відмова від Гарантійного обслуговування» цього Положення. Компанія також гарантує адаптацію Мобільного ПЗ до програмного забезпечення Покупця, яке використовується для електронного обліку деревини.

Гарантійне обслуговування включає в себе вартість деталей і робіт, необхідних для відновлення Обладнання до повністю функціонального стану. Компанія, на свій розсуд, відремонтує або замінить все Обладнання або його деталі, щодо яких діє це Положення, новими або відновленими деталями такого Обладнання, що еквівалентні новому Обладнанню з точки зору функціональності та продуктивності. На Обладнання або його деталь, відремонтовану або замінену згідно з цим Положенням, поширюється або залишок початкового Гарантійного терміну, що застосовується до такого Обладнання або деталі, або Гарантійний термін тривалістю шість місяців, в залежності від того, який з цих термінів минає раніше. Всі замінені деталі та Обладнання відповідно до цього Положення стають власністю Компанії.

ОБМЕЖЕНА ГАРАНТІЯ НА МОБІЛЬНЕ ПЗ

Компанія надає гарантію на Мобільне ПЗ, його якість, продуктивність, функціональність виключно при використанні його у електронному обліку деревини. Компанія не гарантує, що функції, які містяться в Мобільному ГІЗ, якщо воно використовується не для електронного обліку деревини, будуть відповідати конкретним вимогам, і що робота Мобільного ПЗ в таких випадках буде безперебійною та злагодженою.

Компанія гарантує сумісність Мобільного ПЗ з програмним забезпеченням Покупця, що використовується для електронного обліку деревини, відповідними базами даних, а також, програмного забезпечення для ведення бухгалтерського обліку. Додатково, Компанія безкоштовно надає консультування Покупцям, щодо роботи Мобільного ПЗ з вищевказаним програмним забезпеченням.

Таким чином, Мобільне ПЗ продається з гарантією якості, за винятком випадків, коли інше безпосередньо вказано.

Сертифіковане електронне обладнання, схвалене ДП «УКРЛІСКОНСАЛТИНГ» для використання з Мобільним ПЗ, при здійсненні електронного обліку деревини - кишенькові персональні комп’ютери Nautiz та мобільні термопринтери Apex, або аналогічні термопринтери, сумісні з кишеньковими персональними комп’ютерами Nautiz.

ОТРИМАННЯ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

За умовами Гарантійного обслуговуванню по даному Положенню, тривалість виконання гарантійного ремонту складає до 14-ти робочих днів (не враховуючи терміну доставки Обладнання на ремонт). У випадках, коли ремонтні роботи не можуть бути проведені в цей строк, а заміна неможлива або відсутні запасні частини Обладнання, з відома керівника сервісного центру тривалість ремонту може бути продовжена, про що повідомляється Покупцю окремо.

Перш ніж пред'являти претензію щодо дефектності того чи іншого Обладнання, Покупцю необхідно виконати наступні дії:

  • здійснити резервне копіювання всіх важливих даних і, за необхідності, видалити всю конфіденційну, фірмову чи особисту інформацію з Обладнання. Ні Компанія, ні її офіційні сервісні центри не несуть відповідальності за пошкодження або втрату будь-яких програм, даних та іншого програмного забезпечення та файлів, що знаходяться на пристрої зберігання даних.
  • ознайомитися з важливими порадами про те. як використовувати Обладнання і як усувати несправності, що містяться в посібнику користувача, що додається до Обладнання, та (або) на веб- сторінках http://latschbacher.com.ua/article/nautiz-x3 та http://latschbacher.com.ua/article/apex-3.
  • перш ніж надавати Обладнання для Гарантійного обслуговування, повернути операційну систему Обладнання у вихідну конфігурацію, скасувавши налаштування та відключивши зовнішні з'єднання, а також видалити нещодавно встановлене програмне забезпечення, якщо таке є.

Обладнання приймається на Гарантійне обслуговування при дотриманні наступних умов:

  • Обладнання приймається від покупця з детальним описом несправності;
  • серійний номер Обладнання підтверджується по базі серійних номерів Обладнання реалізованого Компанією;
  • пред’явлений гарантійний талон із розбірливою печаткою фірми, в якому вказаний серійний номер Обладнання і дата продажу або оригінал документу на придбання;
  • на Обладнанні присутня непошкоджена і незатерта гарантійна пломба та серійний номер:
  • Обладнання приймається у повній комплектації (наявність CD, шлейфів, упаковки з серійним номером і т.д.).

При недотриманні будь-якої з умов цього пункту Обладнання не приймається на гарантійне обслуговування.

Компанія може надавати підмінний фонд на Обладнання, які надійшли на Гарантійне обслуговування.

ВІДМОВА ВІД ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Гарантійне обслуговування не поширюється на збитки, спричинені іншому обладнанню, що працює разом з Обладнанням.

Компанія ні при яких умовах не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи всі. без виключення, випадки втрати прибутків, припинення ділової активності, втрати ділової інформації, або інших грошових втрат), зв'язаних з використанням або неможливістю використання Обладнання.

Гарантійне обслуговування не поширюється:

  • на періодичне обслуговування і ремонт, заміну частин у зв'язку з їх зносом;
  • на скарги на первинні обмотки блоку живлення, що вийшли з ладу, не розглядаються (так як первинна обмотка блоку живлення може бути пошкоджена тільки внаслідок стрибків напруги в мережі живлення).

Обладнання знімається з Гарантійного обслуговування в наступних випадках:

  • закінчився Гарантійний термін;
  • при порушенні гарантійних пломб і ярликів, встановлених на Обладнанні заводом- виробником;
  • при відсутності на Обладнанні заводських даних: серійного номера і номера партії, а також при пошкодженні написів, що робить неможливим їх розшифровку;
  • наявність механічних пошкоджень, таких як сколи, тріщини, глибокі подряпини;
  • при недотриманні оригінальної комплектності Обладнання (оригінальна упаковка, інструкція користувача, драйвера, з'єднуючі кабелі і т. д.);
  • в гарантійному талоні були внесені зміни або виправлення, не завірені печаткою і підписом Продавця, або спеціаліста сервісної фірми, яка займається Гарантійним обслуговуванням;
  • в результаті недотримання споживачем правил експлуатації виробу, в тому числі:
  • використання Обладнання у виробничих умовах, що не відповідають нормам експлуатації обчислювальної техніки (агресивне середовище, підвищена температура);
  • вихід з ладу Обладнання через обставини непереборної сили (пожежа, блискавка і т.п.);
  • вихід з ладу Обладнання через попадання всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах;
  • слідів стороннього втручання або виконання самостійного ремонту, внесення змін в конструкцію Обладнання (перепайка, заміна модулів, і т.д.);
  • пошкодження Обладнання в результаті неправильного транспортування;
  • наявність електричних пошкоджень внаслідок невідповідності мереж живлення, телекомунікаційних і кабельних мереж Державним технічним стандартам.

При порушенні вищеперерахованих умов все Обладнання повертаються Замовнику.

Виявлення причин непрацездатності Обладнання проводиться протягом п’яти робочих днів. Якщо при цьому виявлені механічні пошкодження роз'ємів, плат, корпусів мікросхем, палені мікросхеми, сліди ремонту, то вступає в силу розділ про Відмову від гарантійного обслуговування.

У випадку неможливості виявлення пошкодження, але в разі виявлення такого після експертизи у виробника, Обладнання повертається Покупцю протягом 21 дня (без урахування доставки до виробника).

Примітки:

Термін зберігання Обладнання (комплектуючих) переданого на Гарантійне обслуговування на складі сервісного центру становить не більше 14 діб. При перевищенні терміну зберігання Компанія не несе відповідальності за збереженість Обладнання.

При виконанні гарантійного ремонту Гарантійний термін збільшується на час перебування Обладнання в ремонті.

При прийнятті від Покупця Обладнання на Гарантійне обслуговування останній отримує підтверджуючий документ.

У разі неможливості ремонту та відсутності нового Обладнання заміна проводиться в двомісячний термін по домовленості із Покупцем.