Бездротовий зв'язок в мобільному друку

Бездротовий зв'язок в мобільному друку. Приклад застосування

Компанія Shopko змогла заощадити 100 000 доларів і на 75 % скоротити простій обладнання завдяки новій технології друку етикеток.

Кеті Лок, керівник відділу забезпечення виробництва магазинів Shopko, каже, що мобільні принтери O'Neil зіграли головну роль як у покращені виробництва, так і в  зменшені помилок на цінниках.

Не секрет, що присутність співробітників магазину у торговому залі дуже важлива для досягнення максимального задоволення клієнтів. Однак наявність та точність етикеток з ціною має не набагато менший вплив. Зараз дуже рідко ціни друкуються безпосередньо на продукції, тому покупці покладаються на точність цінників на поличках під час приймання рішення про покупку, відштовхуючись від вартості. Неточні цінники не лише підвищують невдоволення покупців, але й можуть вплинути на прибуток вашого магазину, змусивши вас продавати дешевше, чи гірше – призводить до втрати продажів.

Shopko – це роздрібна мережа з обертом в 2,2 мільярда доларів і 135 магазинами по всьому Середньому Заходу, у гірських штатах і в тихоокеанському північно-західному регіоні Сполучених Штатів.  Як і більшість великих роздрібних мереж, магазини компанії часто змінюють ціни та проводять щорічну реорганізацію відділів, багаторазово друкуючи тисячі етикеток для поличок, щоб покупці бачили коректну ціну. Компанія використовувала стаціонарну (дротову) систему для потреб мобільного друку. Принтери етикеток залежали від кабельного з'єднання з портативним комп'ютером та з'єднання часто втрачалося. Навіть з шістьма принтерами у кожному магазині, дротові принтери стали причиною труднощів у роботі Shopko. 

Під час друку великих об'ємів, наприклад, під час сезонних змін  планограм, обмеження, пов'язані з використанням одного принтеру одним робітником  та залежність від з'єднання комп'ютера з кабелем, обмежували продуктивність". Проблеми з нашими портативними принтерами стали явними технологічними проблемами в магазині і їх потрібно вирішувати", - каже Дон Інтайл, директор служби впровадження додатків для Shopko.

Для різних завдань - різні принтери

Обговорення зі співробітниками магазину виявило суттєву необхідність в двох різних моделях принтеру. Перший повинен бути невеликим, портативним принтером для невеликих завдань з друку. Другий повинен бути потужнішим, з великою середньою продуктивністю та збільшеним терміном роботи акумулятору, щоб можна було виконувати великий об'єм друку. Через те, що компанія була незадоволена ефективністю роботи та надійністю дротових друкарських систем, Shopko вирішив запровадити бездротові пристрої. Storeworks, системний інтегратор компанії, вважає, що виробник принтерів O’Neil  найкраще підходить до цього проекту.

Мережа Shopko працювала з Storeworks у питанні інтеграції бездротових принтерів O’Neil моделей OC3 і LP3, та відповідності вимогам портативності та великому об'єму друку  Shopko". Поєднання LP3 і OC3 O’Neil дозволили нам оснастити колег Shopko правільним мобільним принтером для виконання поставлених завдань, - каже Трой Стельзер, віце-президент з продажу у Storeworks. - Мобільна технологія друку разом зі сполученою платформою Shopko  є інновацією в роздрібній торгівлі, і я вірю, що у 2008 році ми побачимо появу стабільної тенденції, яка буде орієнтована на виконання завдань, пов'язаних з мобільним друком".

Принтери працюють з використанням надійної платформи бездротового зв'язку 802.11 b/g спільно з портативним сканером Symbol PDT. Обидва принтери використовують те саме середовище, акумулятори і, що більш важливо, працюють з використанням того самого потоку друкарської інформації. Співробітники магазину тепер можуть надсилати завдання для друку принтеру за замовчуванням, лише відсканувавши штрих-код серійного номеру принтеру.

Одна з функцій, якою найбільше задоволені у Shopko, це можливість активувати зміни цін в момент друку етикетки. Раніше усі ці етикетки друкувалися одразу разом зі зміненою ціною, а активація зміненої ціни відбувалася до того, як етикетки з'являлися на полицях.  «Коли Ви бачите задоволення покупця та відповідність ціни головне, щоб покупець знав ціну конкретного товару судячи з етикетки на поличці, - каже Кеті Лок, керівник відділу забезпечення виробництва магазину Shopko. - Для цього потрібно було мати відповідну етикетку на полиці, і це було для нас великою перемогою». Програмний додаток мобільного принтеру Shopko містить завантажену інформацію про зміни цін до тих пір, поки співробітники не роздрукують нову етикетку на полицю в торговому залі.

- Мобільна технологія друку разом зі сполученою платформою Shopko  є інновацією в роздрібній торгівлі, і я вірю, що у 2008 році ми побачимо появу стабільної тенденції, яка буде орієнтована на виконання завдань, пов'язаних з мобільним друком", - Трой Стельзер, Storeworks.

На додаток до того, що змінення ціни відбувається у певному порядку, спеціалізовані програми також встановлюють черговість нанесення етикетки згідно послідовності, що визначена програмою. У випадку зміни ціни, програма веде співробітника в логічній послідовності по кожному з відділів зліва направо, замість того, щоб відсилати його з одного відділу до іншого.  "Наша продуктивність та ефективність на рівні магазину стала набагато кращою, - заявляє Лок. - Тепер різні співробітники можуть виконувати різноманітні завдання, а бездротовий принтер допомагає її виконувати роботу швидше".

Бездротовий зв'язок скорочує витрати на обслуговування

Хоча користь від продуктивності та ефективності співробітника є позитивною перевагою, успіх проекту краще за все виміряється з точки зору економії на технічному обслуговуванні. Простій обладнання був головною проблемою для Shopko та середні щорічні витрати, пов'язані з заміною одних лише несправних кабелів принтеру, складали приблизно 80 000 доларів. Поламані чи пошкоджені принтери ремонтували в ремонтній майстерні компанії. Магазинам доводилося відсилати принтери до того, як надходила заміна. Доволі часто період між відправленням та отриманням тривав сім і більше днів. 

Разом з новою технологією друку Shopko скористалася програмою обслуговування O’Neil Printer Express.  Замість звернення до службової майстерні, O’Neil  приймає дзвінки, які надходять до відділу обслуговування Shopko, і, якщо дзвінок зроблено до 4 години, новий принтер буде надіслано до магазину на наступний ранок. Судячи з того, що він бачив з тих пір, як принтери з'явилися  в мережі, Рей Петерсен, технічний директор та віце-президент Shopko, вважає, що простій обладнання зменшиться на як мінімум 75%.

«Ми позбулися роботи із заміни кабелю, - заявляє Петерсен. - Та обслуговуємо принтери за допомогою просуненої програми доставки, вартість її менше, ніж вартість ремонтної майстерні, яка триває від п'яти до семи днів». Загальна приблизна економія очікується у середньому на рівні  100 000  доларів, при цьому компанія ще навіть не почала підраховувати економію від збільшення продуктивності співробітників.

Грудень 2007

Більше інформації про O’Neil можна знайти на сайті www.oneilprinters.com

Підписи на фото:

Shopko обрали бездротовий мобільний принтер ONeil OC3 ( вставний) та LP3, щоб задовольнити як потреби ситуативного характеру, так і друку етикеток у великій кількості.

Бездротові мобільні принтери допомагають Shopko зберігати коректність усіх цін, активуючи зміни цін під час друку етикетки.


<< Назад