Datamax-O’Neil I-4308

Capo, Inc.  Тонка робота завдяки принтеру Datamax-O’Neil

Пропонуємо друкарський пристрій I-Class для нанесення етикеток зі штрих-кодом у роздрібних мережах 

Компанія Capo, Inc., що базується в Ормонд Біч, Флорида, - це величезний дистриб'ютор фірмових сонцезахисних окулярів. Capo, Inc.  використовує Datamax- O’Neil I-4308 для нанесення етикеток зі штрих-кодом на всю продукцію, а також для друку транспортних та складських етикеток. Усього компанія друкує більш ніж 300 різноманітних типів етикеток та навіть має штатну "команду з нанесення тегів", що займається друком етикеток та прикріпленням бирок до сонцезахисних окулярів.

Недивно, що Capo, Inc. потрібен був довговічний та надійний принтер для друку етикеток зі штрих-кодом, здатний витримати постійну зміну носія. Фірма Crystal Business Solutions, торговий посередник Datamax-O’Neil в Лонгвуд, Флорида, раніше продавала багато друкувальних голівок Саро. “Їх попередні принтери для етикеток зношували друкувальні голівки з величезною швидкістю та не могли впоратися з багатьма різними носіями, які Саро, Inc. використовує щоденно для най різноманітних брендів сонцезахисних окулярів», –  каже Роджер Доллар, власник Crystal Business Solutions. 

Crystal Business Solutions запропонувала зовсім іншу альтернативу друку натомість дорогій заміні голівок, обравши іншого виробника принтерів. Capo, Inc.  тепер використовує принтер Datamax-O’Neil I-4308 з можливістю налаштування вирівнюючого кулачку для рівномірного тиску друкувальної голівки та програмне забезпечення  Loftware для виготовлення етикеток.

Використання друкувальних голівок, що дорого обходилося компанії, радикально скоротилося завдяки механізму друкувальних голівок на I-4308, з можливістю налаштування.  Capo, Inc. на даний час використовує п'ять принтерів Datamax-O’Neil I-4308, а також DMXREW1 для перемотування надрукованих етикеток.  Раніше співробітники перемотували етикетки власноруч. «Існують плани на майбутнє - впровадити декілька принтерів Datamax-O’Neil W-Class для широкоохоплюючого етикетування великих складських етикеток», - додає Роджер Доллар.


<< Назад