Пропонуємо увазі принтер E-Class для нанесення етикеток зі штрих-кодом в роздрібних мережах

Louisville Slugger: учасник вищої ліги

Пропонуємо увазі принтер E-Class для нанесення етикеток зі штрих-кодом в роздрібних мережах

 

Перша бейсбольна біта під брендом Louisville Slugger  була вироблена у 1884 році легендарним Бадом Хіллерічем. Більш ніж 100 років компанія Hillerich&Bradsby Co., що розташована у місті Луісвілл, штат Кентукі, успішно процвітає, залишаючись одним з найдавніших сімейних бізнесів з виробництва спортивних товарів. Hillerich & Bradsby Co. є виробником бейсбольних біт Louisville Slugger®,  обладнання  PowerBilt® для гольфу, та Louisville Hockey® для хокею. Як і для будь-якого іншого постачальника, що працює у сфері роздрібної торгівлі, відповідність вимогам при нанесенні етикеток на запаковані спортивні товари у роздрібній торгівлі є обов'язковою умовою. 

Для Louisville Slugger® початково обрали принтер етикеток Datamax-O’Neil E-420,  бета-тестування якого провели у поєднанні з унікальною радіочастотною мобільною картриджною системою, що розроблена Роузмері Рожже та Ларрі Грабсом з компанії Hillerich & Bradsby Co. Спроектована вона була Джерральдом Шерральдом та Томасом Комі з Walker Technologies, торговим посередником Datamax-O’Neil в м. Цинциннаті, штат Огайо. «Система розроблялася з метою підвищення ефективності процесу транспортування та дотримання законодавчих вимог у процесі етикетування та нанесення етикеток на продукцію Louisville Slugger, що поступає у роздрібні універсальні магазини», – повідомив Томас Комі, президент компанії Walker Technologies.

Працюючий на акумуляторі комп'ютерний картридж  BatMobile використовується у принтері для друку етикеток Datamax-O’Neil та РЧ комп'ютері з сенсорним монітором компанії Glacier Computer. Картридж приєднується до другого, головного, картриджа для транспортування та нанесення етикетки на продукцію.  Останні місяці на основному підприємстві Louisville Slugger® Datamax-O’Neil I- 4208 впроваджували в існуючу систему перевезень в найбільшому розподільному центрі для відправних етикеток. «Ми обрали  зносостійкий I-Class для друку великого об'єму, а комп'ютерний картридж був модернізований для встановлення принтера Datamax-O’Neil I-Class», - додає Томас Комі.

Не дивлячись на те, що уся продукція повинна мати етикетку з конкретним клієнтським штрих-кодом UPC, перевізник також повинен мати свій унікальний код на упаковках Louisville Slugger. «Необхідно було збільшити ефективність каналу поставок, що й стало причиною нововведення з ціллю об'єднання мобільного картриджа та принтера, а також необхідність відповідності вимогам етикетування для наших клієнтів. Зупинилися на Datamax-O’Neil. Принтер  Datamax-O’Neil I-Class відповідав нашим вимогам з нанесення етикеток зі штрих кодом, а також вимогам наших роздрібних клієнтів», - сказав Ларрі Граббс, віце-президент з інформаційних систем в  Louisville Slugger. 


<< Назад