Компанія CooperVision оцінила переваги принтерів І-класу

Характеристика принтерів І-класу,  ручна ідентифікація для виробників лінз

Компанія CooperVision, четвертий у світі за величиною виробник контактних лінз, шукала рішення для етикетування на своїй фабриці в Австралії. Рішення передбачало надання інформації для ідентифікації продукції, яку можна було б розмістити на флаконах з контактними лінзами. Більша частина їх лінз продається на експортний ринок, що викликало проблему відповідності етикеток вимогам з ідентифікації.

Раніше інформацію для ідентифікації продукції власноруч наносили на флакони об'ємом 6 мл. У 2004 році збільшився об'єм виробництва компанії, вироблялося біля 3 000 контактних лінз та флаконів за день. Процес ручної ідентифікації займав багато часу, у ньому були задіяні цінні ресурси, які могли б більш ефективно використовуватися в інших операціях. Компанії CooperVision була необхідна система, що здатна друкувати та наносити на флакони як змінні дані, так і ті, що отримуються в реальному часі, для ідентифікації продукції.  Також вони хотіли отримати можливість адаптувати ідентифікацію продукції для кожного експортного ринку.

Компанія CooperVision зіштовхнулася з ростом попиту на контактні лінзи на азіатському ринку. Для цього ринку були необхідні спеціальні, попередньо роздруковані етикетки з логотипом азіатської компанії та нормативною ідентифікаційною інформацією. Потрібно було, щоб на цих етикетках друкувалися штрих-коди, що ідентифікують інформацію про продукцію, включаючи потужність лінз. CooperVision звернулися по допомогу до Dy-Mark, офіційного дилера Datamax-O’Neil, що розташований у Квінсленді, Австралія. В Dy-Mark запропонували термопринтер Datamax-O’Neil I-4208, оскільки він здатен без проблем друкувати високоякісні, маленькі етикетки, у необхідній, для їх щоденних потреб, кількості.  Компанія CooperVision була задоволена вибором, оскільки Datamax-O’Neil  пропонує високоякісну продукцію та послуги, а також  є лідером у своїй сфері.  Принтер І-4208 став невід'ємною частиною рішення: він під'єднується до етикетувальної машини для наклеювання етикеток на корпус флакону, яка і наносить етикетки безпосередньо з принтеру на флакони.  Це виключило необхідність ручної ідентифікації продукції, що заощадило цінний час та ресурси цілого підприємства. Замовники також були задоволені новим процесом етикетування, виявивши, що на етикетках є необхідна інформація про відповідність нормам, яку без проблем легко зчитувати зі штрих-коду.


<< Назад