Друкувальні пристрої А-Class покращують ефективність процесів пакування в компанії з виробництва сирів The Cheese Warehouse

 

Характеристика друкувальних пристроїв  А-Class

друкування та нанесення етикеток

The Cheese Warehouse

" Ми були вражені цим рішенням, і наші сподівання справдилися після його впровадження. Системи від компанії Codeology із застосуванням друкованих модулей від Datamax-O’Neil працюють ефективно та надійно.

- Пол Цисельскі

Технічний директор, The Cheese Warehouse

Сир - один з найдавніших та найбільш популярних харчових продуктів в історії людства, і є частиною щоденного раціону серед багатьох культур світу. Фундамент для сьогоднішнього масового виробництва був закладений у 19 сторіччі. Наукові та технічні розробки вчених, таких як Луі Пастер, призвели до механізації процесу виробництва сиру і, як наслідок, до індустріалізації сирної промисловості.

Сьогодні у Європейському Союзі (ЄС) щорічно виготовляється більш ніж 8 мільйонів тон сиру.   Найбільший виробник сиру в ЄС - Німеччина, виготовляє більш ніж 2 мільйони тон за рік.  Великобританія виготовляє приблизно 400 000 тон сиру за рік, що теж займає високу позицію.

Один з провідних постачальників сиру в Об'єднаному Королівстві - компанія The Cheese Warehouse. Компанія з містечка Вітчерч, що біля Бірмінгема, постачає широкий асортимент продукції, включаючи тертий сир, сирні нарізки та шматковий сир, а також  різноманітні сири для виробників продуктів харчування, компаній роздрібної торгівлі промисловими товарами та компаній ресторанної індустрії у Великобританії.

The Cheese Warehouse  постійно інвестує у вдосконалення виробничих процесів, щоб бути надійним партнером для компаній харчової промисловості, завжди фокусуючись на якості своєї продукції, швидкій доставці та ступені рентабельності.

Проблема

Неефективність процесів етикетування веде до низької продуктивності.

За останні роки, у зв'язку з попитом, об'єми замовлень компанії The Cheese Warehouse значно збільшилися.

Тому для компанії стало важливим, щоб доставка виконувалася швидко та без допущення помилок, адже необхідно ефективно обробляти замовлення та задовольняти потреби своїх замовників.  Один з найважливіших процесів - швидке та точне нанесення етикеток на коробки для відправлення, щоб ні час, ні матеріали не витрачалися задарма, через нанесення невірних етикеток.  У The Cheese Warehouse відмітили, методи етикетування, що застосовувалися раніше, більше не відповідають вимогам. Вони були трудомісткими, неефективними та неекономічними.  Раніше етикетки друкувалися партіями, далеко від виробничих ліній, на великих рулонах, які постачалися до моменту відправлення товарів, що було витратним, і потім робітники власноруч наносили їх на пакунки.  У результаті допускалося безліч помилок, і невірно нанесені етикетки постійно призводили до плутанини у ланцюзі поставки.  Тому етикетки доводилося знімати з коробок перед відправленням та змінювати на вірні.  Даремно витрачалися матеріал та час, що призводило до нераціональних витрат та зниження продуктивності.

Іноді затримки призводили до порушення у температурному режимі. У результаті, сир вже не можна було постачати замовнику; тому фінансові збитки зростали.

Рішення

Встановлення новітніх пристроїв для друку та нанесення етикеток з високоефективними принтерами

 

Компанія The Cheese Warehouse прийняла рішення встановити на своїх виробничих лініях новітні пристрої для друку та нанесення етикеток. Ці пристрої повинні були покращити ефективність, збільшити продуктивність та мінімізувати ризик нанесення невідповідних етикеток.

Нове рішення для друку повинно бути економічним, як з точки зору ціни придбання, так і експлуатаційних витрат. Після порівняння різноманітних систем було встановлено пристрій для друку та нанесення етикеток P100 від британського виробника, компанії Codeology. Пол Цисельскі, технічний директор компанії The Cheese Warehouse, пояснює чому: "Ми запровадили систему  P100,  тому що були приємно вражені як ціною, так і надійністю цього рішення. Той факт, що його можна легко інтегрувати в існуючі мережі, надійність конструкції з нержавіючої сталі та позитивний досвід роботи з компанією Codeology у минулому, були важливими причинами для вибору саме цієї компанії.

Серце системи - друкарський пристрій А-Class від Datamax-O’Neil для друку термотрансферних етикеток. Воно було спеціально створено для інтеграції у пристрій, для друку та нанесення етикеток і використання у складних умовах роботи.

Завдяки його інноваційним конструктивним особливостям, таким як нержавіючий корпус і деталі, цей друкарський пристрій завжди надійний у роботі, навіть у важких умовах промислових підприємств.  Пристрої А-Class від Datamax-O’Neil мають високу швидкість обробки друкарського матеріалу та легкі у використанні. Завдяки модульній конструкції, обслуговування принтерів відбувається швидко; наприклад, друкувальна голівка, опірний валик та інші деталі можна чистити від паперового пилу щонеділі, і це буде займати мінімум часу. Завдяки наявності декількох стандартних інтерфейсів (паралельний, послідовний та USB порт, що входять до стандартної комплектації), ці принтери без проблем інтегруються в існуючі системи.  Окрім того, принтери обладнані LAN з'єднанням, що забезпечує оперативну передачу даних. У поєднанні з програмним забезпеченням iBar, від компанії Codeology, можна керувати усіма принтерами централізовано лише з одного комп'ютера. Програмне забезпечення підтримує, наприклад, автоматичний розрахунок терміну придатності та спрощене оформлення етикетки.

Результати

Системи оптимізують процеси, працюючи якісно та надійно.

Після встановлення першого принтеру P100, на підприємстві компанії The Cheese Warehouse одразу збільшилася ефективність. Тому компанія також запровадила цю систему ще на двох виробничих лініях. Завдяки друкувальному пристрою А-Class з'явилися значні покращення. Тепер етикетки почали друкуватися безпосередньо перед нанесення на коробки. Потім етикетки автоматично вносяться до системи, для уникнення нанесення невірних етикеток на пакунок.  Це зменшило кількість зіпсованого матеріалу, а також висока пропускна здатність принтеру підвищила продуктивність. Завдяки P100,  за одну хвилину, на кожній виробничій лінії компанії The Cheese Warehouse можуть етикетувати та підготувати до відправлення шість коробок.  Щоденно знаходячись в роботі дванадцять годин, кожний друкувальний пристрій А-Класу друкує майже 13 000 етикеток за день.

Пристрій для друку та нанесення етикеток P100 та вбудований пристрій А-Class від Datamax-O’Neil також здивували операторів тим, що висока пропускна здатність не покращується на шкоду надійності. Наприклад минуло два роки і п'ять місяців, перш ніж довелося замінити друкувальну голівку на одному з друкувальних модулів. А до цього вона використовувалася у демонстраційному принтері протягом 16 тижнів, що ще раз доводить надійність даного рішення. Ще одна перевага в тому, що можна друкувати вертикальні штрих-коди.  На відміну від горизонтальних штрих-кодів, їх можна зчитувати, навіть якщо зображення  нечіткі чи відсутні пікселі, також їх можна без проблем роздрукувати навіть за допомогою сильно зношеної друкувальної голівки. Тому друкувальні голівки доводиться змінювати дуже рідко, що знижує витрати компанії The Cheese Warehouse.

Завдяки довговічним деталям, а зважаючи на це - скорочення простоїв і кількості зіпсованого матеріалу, експлуатаційні витрати на систему економічно виправдані. "Ми були просто вражені цим рішенням, і наші сподівання справдилися після його запровадження. Системи від компанії Codeology із застосуванням друкувальних модулів від  Datamax-O’Neil працюють ефективно та надійно, - пояснює Пол Цисельскі. - Ми змогли зменшити кількість невірних етикеток до мінімуму та значно прискорити робочі процеси. У результаті ми відчутно покращили свою продуктивність та зміцнили наші позиції на ринку".


<< Назад