Використання етикеток ChemShield™ позбавили від головного болю провідного фармацевтичного виробника

Компанія American Business Solutions  надає вигідні пропозиції з рішенням від Datamax-O’Neil

" У нашій справі, якщо є проблема, Ви про неї почуєте; якщо все добре - про це ніхто не скаже. Ми не чули ні одного негативного відгуку з моменту встановлення цієї системи".

- Стів Міллер, Консультант по роботі з клієнтами,

Компанія American Business Solutions

 

American Business Solutions

Якщо є проблеми, тоді, є до чого прагнути. Для такого досвідченого консультанта як Стів Міллер, ця стара приказка є актуальною завжди, адже йому постійно доводиться вирішувати проблеми на підприємстві замовника. Міллер працює у компанії American Business Solutions (ABS) у місті Роквілл. Його компанія - це розташований у Індії постачальник принтерів та витратних матеріалів для виробничих підприємств на території штатів Індіана, Іллінойс та Кентуккі.  Оглядаючи принтер Datamax-O’Neil,  встановлений на новій виробничій лінії провідного світового фармацевтичного виробника, Міллер озвучив своє головне питання. " Чи є проблеми з етикетуванням, у вирішенні яких я міг би Вам допомогти? - спитав він.  Звісно проблеми були.

Проблема

В одному з відділів підприємства виникла технічна проблема з друком та нанесенням етикеток на цінний товар, що перевозився у бочках. Міллер призначив зустріч на наступному тижні, щоб з перших вуст почути про суть проблеми. " Вони показали мені бочки для хімікатів - не металічні, а з якогось деревинно-волокнистого матеріалу. Вони використовувалися для перевезення дорогої речовини, транспортування якої повинно здійснюватися відповідно до суворих корпоративних та промислових норм", - розповідає Міллер.

У компанії було дві проблеми: перша - етикетки, які вони використовували, не приклеювалися до бочок; друга - надрукована на етикетці інформація була не чіткою. " Вони весь час відпадали та буле дуже нечіткими, - відмітив Міллер. - Я сказав їм, що ми могли б запропонувати одне рішення для обох проблем".

Рішення

Міллер негайно зв'язався з Джимом Хіксоном, спеціалістом Datamax-O’Neil  за видатковими матеріалами для принтерів, що працював у місті Терре-Хот, штат Індіана. " Джим надіслав мені різноманітні матеріали, і етикетки, і стрічки, що входили у рішення ChemShield для етикетування бочок", - каже Міллер.  Бочки та контейнери, що використовуються для транспортування небезпечних та дорогих хімічних речовин, призначені для застосування в надважких умовах та повинні бути надійними; етикетки на таких ємкостях також повинні відповідати цим вимогам.  Ідентифікація вмісту - дуже важливий аспект для етикетування, що виконується у відповідності з встановленими нормами, також як і чіткість, збереження даних, що надруковані на етикетках, які необхідні для правильної ідентифікації вмісту ємкості. 

" Ми почали проводити ретельне тестування бочок, які вони використовували, - каже Міллер. - Провівши безліч тестів з підбору етикеток та їх кріплення, ми знайшли декілька варіантів, що пасують для волокнистого деревинного матеріалу".

Наступним кроком було досягнення того, щоб чорнила на етикетках не змазувалися. " Ми зупинилися на поєднанні поліефірної етикетки, обрізаної до необхідного розміру, та термодрукарської стрічки Datamax-O’Neil, при використанні якої фарба на етикетці не стирається, - розповідає Міллер. - В цілому, рішення полягало в успішному поєднанні бирки / стрічки; замовник був задоволений, оскільки була вирішена проблема, з якою вони довго боролися".

Кінцеве рішення ChemShield мало виключно експлуатаційні показники, були враховані стійкість до хімічної та атмосферної дії, клейкі властивості та загальна зносостійкість етикетки.  Рішення ChemShield відносяться до надзахищених та відповідають Британському стандарту BS5609. BS5609 - стандарт, що складається з трьох частин, початково впроваджений для етикеток, що використовувалися для ідентифікації бочок з хімічними речовинами під час транспортування морем. Перша частина стандарту - вступ, де описані загальні вимоги, визначення та зобов'язання. Друга частина складається з опису вимог та методів тестування для того, щоб гарантувати, що основний матеріал етикетки витримає занурення у морську воду впродовж трьох місяців. Третя - що надрукована на етикетці інформація також витримає занурення протягом трьох місяців. 

"Це означає, що всі, хто виконує друк на етикетках ChemShield, дотримуватимуться вимог міжнародного стандарту з опору стирання, стійкості друку та загальної зносостійкості етикетки, - каже Міллер. - Ці етикетки також відповідають вимогам норм торгового судноплавства, міжнародного стандарту з транспортування небезпечних вантажів морем (IMDG), а також узгодженої на глобальному рівні системи класифікації та маркування хімічних речовин (GHS)». У випадку з даним фармацевтичним виробником вийшло, що дуже цінна хімічна речовина була етикетована надійною, якісною етикеткою, у відповідності з промисловими та корпоративними нормами, яких було складно дотриматися через проблеми з нанесенням етикеток.

Результати

Рішенням Datamax-O’Neil користувалися протягом майже двох років, і від клієнта не було скарг. " У нашій справі, якщо є проблема, Ви про неї почуєте; якщо все добре - про це ніхто не скаже, - рахує Міллер. - Ми не чули ні одного негативного відгуку з моменту встановлення цієї системи".

Міллер вважає, що процес, використаний ABS і Datamax-O’Neil, відрізнявся від рішення попереднього постачальника етикеток. " Ми тісно співпрацювали з Datamax-O’Neil, щоб створити етикетку, яка підійде для такого випадку", - говорить Міллер.

"Довелося провести якийсь час на місці проведення робіт. Ми наносили матеріал на бочки, щоб поглянути, що вийде. Через деякий час ми перевірили стан етикеток. Коли матеріал був обраний, ми зробили те саме зі стрічками, щоб гарантувати успіх кінцевого рішення". Такий серйозний підхід був протилежний підходу попереднього постачальника, який сказав виробникові, мовляв, маємо, що маємо, і нічого поробити не можна.

" Я думаю, наш підхід до роботи оцінили, - каже Міллер. - Так, ми вирішили складне завдання; але ще ми стали " великими спеціалістами з етикетування" в очах замовників.  Це сприяло розвитку нашого бізнесу і тому, що ми зайняли важливу позицію "надійного" постачальника у сфері друку та етикетування".

" Підбиваючі підсумок скажу, ми хочемо, щоб наші клієнти отримували по справжньому цінний продукт. Якщо Ви розумієте, що таке цінність, вона Вам відплатиться", - підсумував він.

" Усі, хто виконує друк на етикетках ChemShield, будуть дотримуватися вимог міжнародного стандарту  з опору стиранню, стійкості друку та загальної зносостійкості етикетки", - каже Міллер.

- Стів Міллер, Консультант по роботі з клієнтами,

American Business Solutions


<< Назад